Wednesday 16 March 2011

MENGHARGAI DAN D HARGAI.....

hurm....mengeluh x baek kan..tapi mengeluh banyak ilng kn stress kte sket...x caye sila amalkan nye... :)
just nak story arinie nye cite...td ngah nk closing...tetibe staff aku bleh plak cite pasal AYAH...lame kowt aku x sebut @ panggil AYAH...rindu untuk menyebutnye..... :(
kalau aku ade masalh dulu2 kan...time gado ngan mak kew..ape kew....AYAH lah yang cool kan aku...dye akan bwak p jenjln naek motor n belikan aku burger benjo.....n last sekali paling aku x leh lupe...AYAH bawak naek motor pas 2 ade lalu kawasan van jenazah dye bleh ckp "van 2 dah tunggu AYAH" time 2 aku x phm...dan x masuk akal pown ape yg AYAH cakap 2....sbb dlm pale otak ingt nk benjo jerk.....x pk pown ape yg AYAH cakap kt aku 2 akan wat kan AYAH pergi untuk selame2nye....
sedey x weh? :( 

* berbalik pada cite staff aku 2....dowang cakap kalu kecik2 dulu ayah dowang amik balik skola ...ngaji...sume r....aku pown ade gak kenangan 2....time form 1 AYAH dtg kelas aku tingkat atas sekali sbb dtg nk byr wet yuran....aku cam suke gle AYAH dtg bg wet yuran 2...muke dye apy jerk walaupun penat pas settle kan adik2 yg laen...masih tersenyum walau pun dye penat...itulah AYAH aku....ARWARYARHAM HAIRUMAN BIN HJ ABU MANSOR...muke ganas n garang..tapi hatinye sgt baek n mulia....

*13 thn da AYAH p tinggal kan aku n family nie.....paling kesian adik aku yang paling kecik lah...x dapat tgk muke AYAH kami...manje ngan nye....x pelah dik...kami kn ade..bleh cite betape penyayang nye AYAH kte 2...rindunye lah dekat AYAH...kalau dye ade ag...mesti dye apy..sbb anak2 dye da besar...nani da abis blaja..yan pown ngah otw smbng blaja balik..kila owg da nk abis skola...adeq da meningkat remaje....AYAH ....owg da pakai kete taw...umah AYAH tinggal kan pown mak dah cantik kan...cantik teratak umah kte dah AYAH...tp motor AYAH da x de....yang ade kenangan dan kasih sayang ayah jerk dalam dr kami masing2.....mish u so much AYAH.....

* sedey lah ble pk2 balik...kowang yang ade mak n AYAH ag..sila lah hargai mereka...ble dah x de jgn lah kowang terkilan sbb x jg elok2.....tapi skunk idup kami sekeluarge berubah...sbb ade AYAH baru...( hassan bin hj abu mansor ) nampak x name AYAH dowang same.... :) tempat 2 di ambil oleh pakcik aku sendr....adik arwah AYAH aku.....dye best,,,sporting...caring....same tp x serupe mcm AYAH ku....tp aku bersyukur ade owg sanggup jadi AYAH kepada kami...tp kami x panggil AYAH...kami panggil PAK ANDAK sbb dah bese.... :) 

* TUHAN 2 adil kan...DYE amik owg yang kte sayang..DYE pulang kan ngan sowang yang lebih baek... :) ....TERIMA KASIH  YA ALLAH...atas kurniaan sume ni....hamba MU ini saje tidak pernah ingt kepadaMU ...jahil sungguh dr ku ini..... :'(  aku hanya lah hambaMU yang sangt kerdil.. :( ..

* aku happy skunk idup ku penuh dgn kegembiraan...sbb ade MAK...PAK ANDAK..ADIK BRADIK ...KWN2..n yang paling best incik MOHD HELMI BIN MAT TAHIR... :) dye lah tempat aku bergado..merajuk...ngade2..manje2( manje kew aku )sume lah....apy sgt..kalau AYAH ade mesti dye suke sgt..... :),tp aku taw AYAH taw anak2 nye dah besar skunk....INSYAALLAH 1 ari naty aku plak akan berkeluarge......

* APE YANG AKU TEXT KAN D SINI SUME NYE LUAHAN ATI AKU....AKU NAK SYER NGAN SUME NYE...HARGAILAH AYAH..MAK...SELAGI ADE.....JGN JADI MCM AKU...AKU ANAK DERHAKE...X DGR CAKAP AYAH N MAK.....TAPI AKU RASE MEREKA PAHAM SAPE ANAK MEREKA YANG BERNAME "NOOR ASHIKIN BINTI HAIRUMAN" :) *

AYAH ...OWG SAYANG AYAH SGT2......INSYAALLAH KTE JUMPE D SANA NATY....
AL FATIHAH.......LOVE INCIK HAIRUMAN BIN HAJI ABU MANSOR...... <3<3

3 comments:

  1. sedey dol...smpai ngalir air mata aku baca benda ni...insyaallah ayah ko akan diletakkan bersama2 dgn golongan org yg beriman..amin...

    ReplyDelete
  2. tenq beb...
    ko ade abah ag kan..
    jg elok2 taw.....
    mak pown same....

    ReplyDelete
  3. kite bace sgt sedih la kin..ader ayah yg baik..ader ayah yg xambik tau psl anak2 nye..emm..

    ReplyDelete