Wednesday, 23 March 2011

....kesedihan.....

assalam...
kowang sume ok?
sihat?
harap2 sgt sihat n d lindungi olehNYA...
aku?
ok kowt..dah baek ngan INCIK HELMI huhu...
bese r adat berkasih....

hurm...kowang...4 ari aku balik sawak setelah 10 thn aku x balik....dan pade sabtu lepas aku sampai d bumi kenyalang dgn selamat...
balik bkn suke2..tapi ngan family aku....
balik pown sbb nenda ku telah kembali ke rahmatullah....
sowang ag keluarge ku pergi....AYAH..ATUK SELANGOR N NOW NENDA SAWAK......sume telah kembali ke tempat yang ABADI.....

sampai d airport aku d sambut oleh kazen2 aku d sane....da besa2 sumenye...lame kowt x jumpe dowang...perjalanan kami nak ke rumah d tangisi oleh mak...ye r mak kan lame x jumpe mak kandung dye...of coz lah sedey.....
sampai jerk kt depan umah...aku n seluruh kuarge terus p masuk umah n tgk jenazah...
jenazah da siap d kapan kan....
mak meraung meratapi pemergian ibunda tercinta.....sebak aku d watnye...
aku ni da ar byk dose ngan mak...hurm....
pas sume owg tgk nenda ku....tibe turn aku plak cium nenda ku...sejuk je bdn nye....
sayu jerk aku tgk....lepas aku cium nenda ku...aku mencr kelibat atuk ku....ternyata atuk sowang yang tabah n kol r...x nanges...tp ati dye sape taw kan.....

setelah selesai..kami ke kubur...ramai sedare mare menghantar nenda ke kubur...sayu ag kedengaran tangisan sedare mare....setelah selesai...talkin mula d bace....ag lah bertambah sayu...
takut dgr nye...
terase kerdil aku ni sebg hambaMU YA ALLAH....terase aku x layak untuk berade d bumi MU ini...
kowang pernah dgr kan....talkin cam ne...kalu kowang rase bahang kematian ..cam 2 lah aku....
tapi yang idup akan mati..yg mati akn d hisab amalan2 kte d bumi nie...
takut kan
sejauh mane lah amalan aku ....kowang?kte sume?

hurm...skunk aku da sampai semenanjung....sedey tinggal kan atuk aku kt sane.....ish ntah lah
aku pk jerk pasal atuk aku 2...nape ek?
sbb aku syg dye.......sgt berharap makcik2 aku dapat jage atuk aku sebaik arwah jg nye....

mate pown cam lebam jerk nie...nk zzzz
jom zzzz kwn2.....naty aku update pitcha plak ek kt sane.....ni x sempat lah
sbb usb x dak...( malas nak cari ).......

*kowang..andai ni nukilan ku yang terakhir..maafkan aku kirenye aku salah bahase n kate,,,aku hanya lah insan biase yg selalu melakukan salah n silap....maaf kan aku ye kwn2*

*ashikin hairuman*

No comments:

Post a Comment