Thursday 24 March 2011

...apy....

hurm....
arinie p cari keje ngan yda(kwn baek aku)
sampai kuala selangor kami cari....
tp syok r....
sbb mcm r klang n s.alam x de lubang keje da..haha
sampai kuala selangor kte org cari tempat 2....lawak an?
da settle cr keje aku n yda lepak tenangkn otak kt pantai remis...
tgk TSUNAMI hahaha.......


termenung kami melihat keindahan alam ciptaan tuhan.........
kiut x kami?
huhuhu......


* dye ni selalu bersame aku ble senang n susah...huhuhu......sape ag tomey?ha sape?aku...owh...taw dah....huuhuhuhuu.....kami mmg sgt lah shumel...hahahah.....suwett kowt pitcha nie....
aku pown suke...*


aku n alam....da mmg cam senonem...hahah....
cantik kowt pemandangan nie.....d tambah owg yg berade dlm nie...hahaha..........


hahaha..we again.....bosan ek kowang bace...lantak r sane..yg penting aku apy.....haha.....




aku rase da abis kowt aku upload pitcha td....
ntah da kowt.....
ade ag naty2 r aku upload ek...haha......
weh ok r,....nk zzzzz ngantuk der..




*tenq*
shikin hairuman...

1 comment: