Thursday, 1 September 2011

..selamat hari raye maaf zahir dan batin..

                                                                     ........assalam.........


lame kan aku x update blog nie...aku asyik usha blog owg je kan...heheh nk wat cam no syok bc luahan ati owg....sekarang da raye taw....dah masuk 4 syawal beb....alhamdulillah raye thn ni best sgt weh..aku suke gile sbb dapt jumpe sume sedare mare dapat amik pix....ya allah mmg seronok sgt....
aku setuju dgn ayat DALAM KTE BERGEMBIRA RAMAI JUGA YG BERDUKA .....sbb sume tu jadi dekat aku....beb..aku nk tanye lah..ade kew owg sempurne dalam dunia nie....??????x kan...kenape mulut org mcm haram?kenape nk cakap x pk dulu perasaan owg yg mendengar?EEEE WHAT THE HELL LAH ....x gune beb semayang tunggang tebalik....tp hati ZERO...otak x leh pakai....kenape perlu hine ciptaan ALLAH?KENAPE?sempurne sgt kew owg yg mengate tu?perlu kew aku :( selalu pendam perasaan?sempurne kah kaw???????sebelum kte hine owg ...kite tgk dr kte dulu skunk sumenye d bayar CASH..x kene kt ko kene lah kt owg sekeliling kaw.....nape ye perlu mcm nie?aku mintak duit kaw kew?x kan?so just zip mulut tu n jg dr n keluarge......tp x pe aku redha....aku cume bleh berdoa n senyum,....



  ......Ya Allah, sesungguhnya aku adalah hambaMu, anak kepada hambaMu, anak kepada hamba perempuanMu, ubun-ubunku di tanganMu, terlaksana ke atasku hukumanMu dan adil kehakimanMu terhadapku, aku memohon kepadaMu dengan setiap nama yang Engkau namakan dengannya diriMu, atau Engkau turunkan di dalam kitabMu, atau Engkau telah mengajarnya kepada seseorang daripada makhlukMu atau yang tersembunyi pada ilmu ghaib di sisiMu, jadikanlah Al-Quran penenang hatiku, cahaya di dadaku, penghapus kedukaanku dan penghilang kesusahanku........










rintihan hati ku

          YA ALLAH...aku mohon padaMU kau buka lah pintu hati mereka yg mereka anggap dr mereka sempurna tu....aku hanya mampu memendam segala pahit yg d lemparkan .......aku tabah n redha ....aku taw YA ALLAH sume ni dugaan untuk ku...padaMU aku tumpng mengadu....tumpang kasih n sayang...KAU bukalah pintu hati mereka YA ALLAH...KAU berikan hidayat kepada mereka...
                                                                                                                                                  amin.....